spelet

sitter här och spelar tetris samtidigt som jag lyssnar på tetrislåten. lovar att man blir mycket bättre när den spelas i högtalarna. skolmästerskapen som kommer vara efter lovet är det jag tränar inför. ugnen styr upp det. Lucas ställer upp som domare. Kevin har jobbet som kontrollant och han ska se till att inget fusk förekommer. ( doping inkluderat ) Milad ska vara säkerhetsvakt då det ibland kan hetta till vid förluster. han ska även se till att den enorma publiken håller sig på avstånd och att domaren inte tar emot några mutor. jag är då den som ska representera oss vid spelen.
så alla ni som vågar ställa upp. anmäl er antingen via bloggen eller genom att skicka ett sms eller liknande till domare lucas.
OBS. vi i ugnen ansvarar ej för era konton om de skulle bli inaktiverade.

Jag länkar låten så ni som hade tänkt träna får lite extra tändvätska.

http://www.youtube.com/watch?v=7oFMEeftF78


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0